Anne Borgers Annesyoga

Yoga in Heemskerk, Annesyoga

Anne - Annesyoga

Dag lieve zoeker, welkom bij Annesyoga en MaPaKi

Ik ben Anne Borgers, en wie ben jij?

Dat is toch eigenlijk de belangrijkste vraag.
Yoga in Beverwijk.

Je bent vast bij mij terecht gekomen met een bepaalde intentie, vraag, of wellicht een mentale of fysieke klacht. Ik breng je graag dichter bij jezelf, door samen te kijken naar wat je wel kan. Yoga en ademhalingsoefeningen zijn daarbij een fysieke ingang om jezelf beter te leren kennen. Meditatie, fylosofie, en reiki tijdens yogalessen zullen je helpen antwoorden te vinden op jouw persoonlijke levensvragen, en daarmee het pad van jouw persoonlijke groei en ontwikkeling te lopen. Klinkt dat allemaal wel erg zwaar? Het is mijn missie dat vooral op een luchtige manier met een dikke glimlach te benaderen. Heb vooral ook plezier op dat schitterende pad! Yoga in Heemskerk.

In mijn blog deel ik antwoorden op mijn eigen vragen. Want ook ik loop mijn eigen pad van groei en ontwikkeling. Ik hoop je daarmee te inspireren vragen aan jezelf te blijven stellen, te blijven zoeken naar jouw antwoorden. Online platform voor spiritualiteit.

Hoi ik ben Anne Borgers, samen met mijn partner en 3 kinderen woon ik in Beverwijk. Mijn leven is zoals dat van velen is, heel actief en yang, als moeder en in mijn werk. De rustige yin kant, vind ik op mijn yogamat. Het was dan ook een logische stap yogadocent te worden. Inmiddels heb ik afgelopen jaren zowel de yin als de yang kant bestudeerd en eigen gemaakt.
Inmiddels ben ik aan een nieuwe avontuur begonnen, door mij te verdiepen in de zwangerschapsyoga van Kristina’s MaPaKi. Kristina heeft met vele jaren ervaring MaPaKi prachtig opgebouwd en nu over gedragen in mijn handen. Kenmerkend voor Kristina’s lessen is de samen geweven wijsheid uit verschillende stromingen en disciplines. Afgelopen maanden heeft Kristina me onderwezen en ingewijd in al deze informatie. Als je de cursus van Kristina kent zal je zeker herkenning vinden in mijn cursus. Zo gaat deze wijsheid door voor de komende generatie moeders in Heemskerk en omgeving.

Wat is het toch bijzonder vrouwen te mogen begeleiden en ondersteunen in deze bijzondere tijd in hun leven. Zodat zij in hun nieuwe avontuur als moeder zich gesterkt voelen door hun eigen bewuste keuzes. Want mijn belangrijkste taak als docent is de juiste situatie creëren zodat jij zelf bewuste keuzes kunt maken voor jou en je kind.
Ik hoop je snel te mogen ontmoeten, voor een mooie reis over de mat.
Lieve zonnige groet,

Anne